Jogok

A történetem szereplői, az alapsztori és minden olyan tény amit ti is ismertek csakis a Fox televízio és Hart Hanson tulajdona.

2011. június 3., péntek

6. fejezet

Hát itt is a beígért friss! Most sajnos szerdáig várnotok kell! Holnap dolgozok, hétfőn kedden vizsgám lesz. Így szerdán reggel nekiállok, és este 6-7 fele itt is a friss! Addig kérem csak a komikat! *.* :)

Puszi nektek!

A változás szele


  • Kellett nekem Reeleynek odaadni a kocsit!- morgott az ügynök- Nem szeretem amikor te vezetsz!

  • Igenis nagyon jó vezető vagyok!- mondta Bones- Nem tudom mi a bajod!

  • Az hogy én vagyok a férfi, nekem kell vezetnem!

  • Ez tipikus férfi viselkedés! Attól, hogy ti vagytok az erősebb nem, a nők is vezethetnek. Néha ha így viselkedsz, Sweetsnek adok igazat!

  • Na, el ne kezd, hogy én alfahím viselkedést tanúsítok!

  • Pedig így van! Igazat kell adnom Sweetsnek! Te igenis...- de nem tudta befejezni, mert Booth telefonja megcsörrent.

  • Hannah az, bocsi.-majd felvette- Szia Drágám!

  • Szia! Mikorra várhatlak ma haza? Húgod is velünk tart?

  • Szia, nem tudom. Bones-szal most indultunk el az áldozat családjához. Reeleyvel együtt megyünk haza.- mondta, majd sokáig hallgattak.

  • Jó, akkor majd várlak benneteket. Szia.- és letette a telefont. Csönd lett a kocsiban, Bones volt az aki először megszólalt.

  • Miért nem kedveli?

  • Nem tudom. Reeley mondhatott neki valamit. Most mi tegyek, a húgom fontos nekem..

  • Ez érthető. Gondolom. Nekem is fontos a bátyám. Bár ti több időt töltöttetek együtt.

  • Hát azt nem hinném, inkább intenzívebb volt a kapcsolatunk, de hagyjuk. Hannah majd megkedveli. De hallottad volna milyen hangsúllyal beszél a húgomról. De téged kedvel- mosolygott rá.- Nagyon is.

  • Szimpatikus lány. Kicsit szeleburdi, de okosnak tűnik. És nagyon sajnálom, hogy mutánsnak neveztem!

  • Semmi baj, amint láttad, R-t nem érdekelte. Furcsálltam is. De váárj, váárj, te szeleburdinak nevezted? Mi történt veled?

  • Miért, baj? Próbálok beilleszkedni az átlag emberek életébe, nem tehetek róla, magas intelligencia hányaddal bírok, de nem könnyű..- ismét nem tudta befejezni mondanivalóját mert Booth közbe szólt.

  • Sajnálom, hogy én nem vagyok olyan okos mint te..- mondta szarkasztikusan.

  • Nem hiszem el! A húgoddal le sem tagadhatjátok egymást, hogy én az elmúlt egy 3 napban, egy normális mondatomat sem tudtam befejezni. - majd egy nagyot fékezett.- Megérkeztünk.

Kiszálltak a kocsiból, Booth nevetett Bones-on. Hogy felhúzták őt, mint anno a Papájukat. De a jókedvét félre kellett tennie. Hisz, most fogják elmondani az áldozat szüleinek, hogy meghalt a lányuk. Bones is rájött erre, a jókedve neki is elszállt. Jól érezte ma magát, kicsit tetszett is neki, hogy őt jobban kedveli Reeley, mint Hannaht, persze magának sem árulta ezt el.

  • Hát akkor hajrá- sóhajtott egyet az ügynök majd bekopogott. Egy idősebb hölgy nyitott ajtót. Döbbenten nézett látogatóira.

  • Jó napot! Kit keresnek?-kérdezte.

  • Jó napot asszonyom, Ön Samantha Monroe?

  • Igen én vagyok. Maguk kik?

  • Seeley Booth, különleges ügynök, FBI. A hölgy a társam Dr. Temperance Brennan törvényszéki antropológus. A lánya miatt jöttünk.- A nő már tudta, rossz hírt hozott neki ez a két idegen. Kitárta az ajtót és beengedte őket.

  • Kérnek kávét, esetleg teát?

  • Nem köszönjük- válaszolt az ügynök.- Asszonyom, rossz hírt kell közölnünk önnel.

  • Tudom. Ne is mondja. Meghalt. Lizzy meghalt ugye?

  • Igen. Sajnálom.

  • Valahol éreztem.- mondta szomorúan a nő- Csak azt nem, hogy mikor és hogyan.

  • Még mi sem tudjuk asszonyom. A csontok nincsenek...

  • Hé, Bones- mondta halkan Seeley – Ne most jo?- majd a nő felé fordult.- Nagy a valószínűsége, hogy a lányát meggyilkolták. Ismert valakit a lánya barátai közül? Akivel rosszban volt?

  • Nem. Lizzyt mindenki szerette.- mondta halkan.- Nagyon rendes, és okos lány volt.

  • Mesélne az eltűnése napjáról?

  • Aznap reggel egy kicsit összevesztünk. Lizzy este el akart menni egy buliba, de megmondtam neki, hogy iskolaidőben nem megy sehová. Durcásan ment el aznap. Az iskolában látták, bent volt az órákon. A barátnőjével jöttek haza. Kelly, a házig kísérte. Utána soha többé nem látta.

  • Megtudná adni Kelly elérhetőségét?

  • Persze. - felállt, elvett egy papírt a komódról, felírta a címet majd át adta az ügynöknek. Seeley felállt, Bones követte.

  • Köszönjük. Ha bármit megtudok az ügyel kapcsolatban azonnal telefonálok Önnek. Viszont látásra!

  • Viszlát- köszönt halkan a nő. Majd becsukta az ajtót.

  • Nem volt nagyon elkeseredve a nő- szólalt meg Dr. Brennan.

  • Szerintem tud valamit, amit nem akar elmondani. Azt hiszem megkérem Sweets-et hogy beszélgessen el vele.

  • Nekem valami itt gyanús.- mondta Bones, majd mindketten beszálltak a kocsiba, és elindultak.



Jeferson Intézet


Reeley és Angela még mindig ott állt. A doktornőnek most már volt „tettestársa” is.

  • Szóval ezért jöttél el hozzánk?- kérdezte tőle Ange- Azért hogy a két bolondot összehozd?

  • Honnan veszed ezt?- kérdezte Reeley tetetett értetlenséggel az arcán.

  • Hát rájöttem. -mosolyodott el- Kétszer is Bren felől érdeklődtél. És aztán megkérdezed, ki kell neki. Rávan írva az arcodra.

  • Éles látásod van.-válaszolt- Na, és ki kell neki?

  • Hát ki más?-szünetet tartott.- A bátyád! De van egy problémánk, Reeley. Booth tovább lépett. Neki ott van Hannah!

  • És? Hannah az én gondom! Hidd el, idővel elkergetem!

  • De miért akarsz a bátyádnak ilyen rosszat?.-kérdezte- Hisz a bátyád szereti! Lehet hogy Bonest is, de most Hannah-val van!

  • Lehet, hogy Hannaht kedveli, és most jól el van neki.- kezdte- De!-itt felemelte kezét- Mivel magyarázod, hogy nem mesélt Hannahról? Jó, mesélt, hogy megismerte, de mégis a levele másik részében arról beszélt, milyen jó újra otthon lennie, a csapatával, a társával. Én ismerem őt, kérlek együtt nőttünk fel!

  • Így már más.- leült egy székre.- Na, és mi a terved?

  • Terv konkrétan nincs. Bár amit kigondoltam, meglett. Bones csíp engem, Hannah ki nem állhat. És itt vagyok! A csapat bizalmába férkőztem, Seeley nem sejt semmit. Cam mesélt pár dolgot róluk, amiket nem tudtam. Ő említett téged is. Hogy jóba vagytok, hogy ti barátnők vagytok. Ezt akarom elérni én is! Hogy a bizalmába férkőzzek, lássa Seeley, hogy kinek a pártján vagyok! És ki nem csípi a kedves, szeretett húgát, akiért tűzbe menne?- a végén már mosolygott. Ahogy Ange is.

  • Hát, én szívesen segítek neked!- majd Ange kinyújtotta kezét, Reeley megfogta. A szövetség ezáltal megalakult.



Este van már. Brennan a kanapén ül és a mai nap eseményein gondolkodik. Reeley által újra közelebb került Booth-hoz. Újra a régi volt minden. Csak a veszekedés, hogy miért nem szeretik egymást Hannah-val. Már kiül minden az arcára. Érzi hogy változik. És ez a változás nem tetszik neki. Féltékenység? Ez annyira irracionális számára. Érzi hogy megszakad a szíve, pedig az fizikai képtelenség. De máshogy lát mindent, mióta hazajöttek. Csak nem érti, hogy miért nem mesélt a húgáról. Már nem fáj neki, belenyugodott. Csak arra kíváncsi, de nagyon, hogy vajon Hannah hogy bírja? Ahogy Reeley mondta, soha nem lesznek egymás kedvencei. Vajon ez milyen hatással lesz a nő, és az ügynök kapcsolatára? De úgy döntött, bárhogy is lesz, neki Booth mellett kell állnia! Csak megkedvelik egymást....vagy mégsem?


ui: Ma egész nap ezt a számot hallgattam, írás közben is. Szóval ha van kedvetek hallgassátok meg: C.O.D: Szerelem.net

3 megjegyzés:

  1. Nem csalódtam ismét nagyot alkottál! köszönjük szépen... :)

    VálaszTörlés
  2. Ez is nagyon jól sikerült, kíváncsian várom, hogy fogja "elkergetni" Hannah-t :D

    VálaszTörlés
  3. jaj úgy örülök, hogy újra itt vagy!!! és annyira jó lett a design is!!! tetszik, meg a folytatás is...
    bevallom minden nap megnéztem az oldalad, szomorú voltam, hogy eltűntél, de most már örülök, izgat ez a húgocska, van pár titka azt érzem

    VálaszTörlés